Alkupon
Szlogen: Jó alku - sok kupon Design: kék Általában: A 2011 júliusában piacra lépő alkupon.hu már komoly eredményekkel büszkélkedhet. A hagyományos Groupon modellt követő oldal rendkívül aktív a közösségi médiában, több mint 210 ezer követőjével már a második legnagyobb rajongói oldalt építette ki a Facebookon, ezen a téren egyedül a Bónusz Brigád előzi meg. Design: Letisztult és felhasználóbarát. Ezzel a két szóval lehetne a legjobban jellemezni az Alkupon oldalát. Elegáns, szép és nagyon könnyű használni. Az aloldalak (utazás, szolgáltatás, étel-ital, termékek, napi akció) tovább könnyítik az oldalon történő navigálást. 'Expressz akcióink' menüpont alatt, kifejezetten olcsó, expressz akciós termékek és szolgáltatások találhatóak, melyeket rövid regisztráció után maguk a szolgáltatók/eladók tölthetnek fel. Hogyan működik? Az alkupon.hu nem a mennyiséget, hanem a minőséget helyezi előtérbe. Naponta három-négy ajánlatot kínál, viszont kivétel nélkül 50% fölötti kedvezménnyel. Termékek, szolgáltatások és utazások egyaránt szerepelnek a kínálatban. Facebook: kb. 210.000 like Az Alkupon nagy gondot fordít Facebook oldalára, melyen rendszeres tájékoztatást nyújt ügyfeleinek az éppen induló, vagy lejáró ajánlatokról. Fizetési mód:
- Bankkártya - az OTP és PayU rendszerén keresztül
- MasterCard Mobile
- Átutalás
- PayPal
Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@alkupon.hu Vásároltál már az alkupon.hu oldalon? Írd meg a véleményed!